FAQ

Normaliter is dit geen enkel probleem. Helaas is het nu niet mogelijk om zonder reservering bij ons te komen eten of borrelen. Dit heeft te maken met de richtlijnen van het RIVM en de veiligheid voor ons personeel en gasten omtrent COVID-19. We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen zonder reservering.

Je kun reserveren via onze reserveringspagina

Voor nu is het enkel mogelijk om op de dag zelf voor 9:00 uur te bestellen. (Dit gaat loop de weken nog veranderen.

Nog niet. per 14 juni gaat de tuin open voor de horeca. Tot die tijd is het wel mogelijk te reserveren voor ons terras en café.

Nog even wachten!

Dit kun je gemakkelijk doen op onze reserveringspagina

Hygiëne is altijd een belangrijk punt scherp in de gaten wordt gehouden. In verband met evt. besmettingsgevaar omtrent COVID-19 hebben wij ons hygiënebeleid verscherpt. Door Horeca Nederland zijn richtlijnen afgegeven om veilig te kunnen werken en onze gasten te kunnen beschermen. Wij nemen deze richtlijnen zeer serieus en zullen er alles aan doen om eventueel besmettingsgevaar te voorkomen. Zo zijn er regels opgesteld voor onze gasten. Deze vind je terug op onze (wegwerp) menukaarten en op onze reserveringsvoorwaarden. Ons personeel is geïnstrueerd en getraind om zo veilig mogelijk te werken.

Vanaf 1 juni is het enkel mogelijk op reservering ons café en terras te bezoeken. Door grote belangstelling kan het zo zijn dat er op het door jou gekozen tijdstip geen plek meer beschikbaar is. In dit geval kun je een ander tijdstip selecteren of op een andere plek reserveren. Wij hebben 3 reserveringstools voor 3 plekken. Het café, ons terras en de tuin van de Sint-Jan.

Deze vind je op onze reserveringspagina.

Mocht het reserveren niet mogelijk zijn of wil je met meer dan 4 personen (uit het zelfde huishoud) komen kun je een mailtje sturen naar: reserveringen@dekeulsekar.nl of bellen naar +31 (0) 73 613 16 29